RSS:     

sâmbătă, 13 octombrie 2007

Incalzirea globala exista

Meteorologii avertizeaza: atentie, ne incalzim global! Astazi voi sta acasa, cu usa bine inchisa.

Daca tot stau acasa, ce-ar fi sa vad si eu "survey"-ul de la RoBloggers Survey (intre timp a sunat si ceasul!)
Din reteaua mea nu se vede, o iau ocolit printr-un proxy.
Ma intreaba despre timpul petrecut zilnic on-line si timpul petrecut zilnic in fata televizorului. Eu nu ma uit zilnic la televizor, ba chiar ma uit foarte rar si-atunci o fac din lateral. Nu ma intreaba despre timpul petrecut zilnic altfel. Hmmm!
Mai sint acolo si alte intrebari la care nu ma simt vizat. Nu sint in "target", sint in impas.

Abandonez "survey"-ul si dau o fuga prin ziare. Peste tot aceeasi poveste cu palinca si cirnati. Nimic nou, cu ceva timp in urma se numea "Fabricat in România". Subiect reincalzit.

Prin bloguri se duc lupte cu Messenger-ul, se pun poze cu "masini", se gindeste intens cu gindurile altora, se bea bere, telefonul cu ecranul pe bila inca n-a aparut. Blogurile sint blogosferice si astazi.

Mai caut. S-au acordat premii Nobel. Cel de la literatura nu-mi spune nimic. Am lipsuri. Cel pentru pace imi aduce aminte de "inventarea Internetului". Anul acesta s-a inventat "incalzirea globala". Buna si-aceea, in lipsa de altceva. O sa vina si explicatia pina la urma. Pace sa fie!

Ajung (din intimplare) si pe la "Poarta catre patrimoniul cultural românesc". Poarta e deschisa, n-am mai trecut de mult timp pe-aici, ocazia e buna. Ma plimb putin, casc ochii si... invat! Cuvintul "locatie" il avem tocmai de la geti. Gasit pina si-n locurile acestea!

Merg mai departe. Cit mai departe. In Nepal. Unde e suparare mare. S-au gasit unii sa umble in pielea goala tocmai pe Everest. Le-o fi fost poate prea cald!

Am gasit, aceasta este dovada: incalzirea globala exista!

Niciun comentariu: