RSS:     

duminică, 14 octombrie 2007

... Ca marca de scrisoare

Domnul CTP de la CRP traieste vremuri interesante. In pas cu vremea, domnia sa a descoperit specificul Internetului (in relatia sa blestemata cu ziarul cel tiparit):
"Specificul internetului consta in faptul ca cititorul poate sa reactioneze imediat scriind si el un text pe forum. Asta il face mai dispus decat cititorul de print sa citeasca texte mai lungi."

Textul lung e saracia omului, domnule Popescu. Mai ales al omului din Internet. Avantajul Internetului este ca poti foarte usor s-alungi prostia de pe-al tau ecran. Asa se vede de la mine, de-aici, din Internet.

Dar cine sint eu sa imi dau cu parerea? Un cititor, faptura bidimensionala. Pe care dumneavoastra, cu nonsalanta, m-ati lipit.
Unde m-ati lipit, aceasta e problema. De-aici mi se spune ca ma aflu pe suprafata presei, din alta parte aflu ca sint pe suprafata vietii. Sa fie ziarul viata mea?

Mafalda din mine crede ca a descoperit ce e cu abtibildul: de miine Gândul vine cu un talon lipit. Se schimba si sloganul: "Razuieste talonul si, daca nu ai cistigat, poti sa-ti citesti si gândul".

Daca premiul este corect o sa-mi razuiesc si eu ecranul de la monitor. Ce premii imi dati?

Niciun comentariu: