RSS:     

joi, 27 septembrie 2007

Adevarul nou-nout

O straveche replica transportata in comun suna asa: "Alooo, ce crezi ca duci, domnule? Cartofi?". E veche. Traim vremuri noi, varianta 2.0 se termina acum cu "Nu vezi ca nici macar blog nu ai?".

Si este corecta observatia. N-ai blog, nu prezinti incredere, nu mai convingi pe nimeni.

Am aflat ca si "publicitarii" au blog. Adica baietii aceia isteti care ne spala zilnic cu toti detergentii ca sa ne facem pensii "private". Eu stiam ca li se spune "creativi" dar poate ca nu sint nici ei creativi toata ziua.
Si-apoi eu nici nu sint prea familiarizat cu tehnicile industriei 2.0. Insa incerc sa invat.

De exemplu astazi am invatat cum se face un blog. "Planning", "advertising", "postari", nu merge asa, dupa ureche, cum fac eu. Patruzecisicinci de minute pe zi.

Asta este! De miine pun ceasul sa sune.

Niciun comentariu: