RSS:     

vineri, 19 octombrie 2007

Inflatia 2.0

Aflu pe cai ocolite ca undeva, nu stiu unde, cineva, nu stiu cine, s-a apucat sa numere blog-urile românesti.
(Nu stiu unde si nu stiu cine deoarece eu nu pot sa ajung acolo. Presupun ca nu sint singurul. Trec peste asta.)
Au iesit la socoteala mai mult de o suta de mii.

Socoteala ca socoteala, pe mine ma uimeste rabdarea persoanei care le-a cautat. Chiar daca, presupun, nu le-a numarat unul cite unul.

Oare cum se va monetiza tot efortul? Caci, daca monetizare nu e, nimic nu e. Eu asa am invatat de cind ma preumblu prin blog-uri. Un blog trebuie monetizat.

Imi place la nebunie acest cuvint parfumat, monetizare.
M-am interesat si am aflat si cum se aplica. Se scrijeleste blog-ul pe o bucata de metal, se topeste apoi metalul intr-un furnal (wireless, daca se poate) dupa care se toarna sub forma de monede. Cite o moneda pentru fiecare pagina.

Un blog, doua, o mie, doua mii... treaca-mearga. Cu peste o suta de mii de blog-uri, vai de noi!
Ni se pregateste o teribila inflatie 2.0

Niciun comentariu: