RSS:     

miercuri, 24 octombrie 2007

Sacul si PeTeCele

Ca ieri bateam si eu saua pe aici, sa priceapa si Asociatia cu un unic asociat despre cum sta treaba cu "blogurile curate". Asociatia, sau asociatul, parea sa se fi autoconsumat. Se mai intimpla, indeosebi prin mediul cu media. Am ramas cu saua batuta.

Saptamina aceasta a avut loc des-consumarea. Si s-a lasat cu o importanta intrunire.

Curios sa vad daca au gasit detergentul, dau iute cautare si aflu ca au fost pe acolo numai reprezentanti de frunte.
De-o parte, blogosfericii Zoso-escu, Pitic-escu, Iepurescu, Nicolescu si inca vreo citiva. Multumiti ca au avut ocazia (dupa sedinta) sa bea o bere impreuna. Oameni practici.
Mai pe margine, reprezentanta ORDA, care a tinut un discurs, si, bineinteles, asociatul unic cu al sau raport de activitate.
De cealalta parte: domnul Popescu. Popescu Tudor Cristian. De la care toata lumea astepta o minune.

Caut sa vad si eu minunea domnului Popescu. Sau macar pe unde i-a lipit.
Nu am ce gasi, domnul Popescu se ocupa doar de domnii Iliescu, Constantinescu, Basescu. Ceilalti "escu" sint prea mici.
Pentru ei, domnul Popescu a delegat pe cineva pe masura. Nu este un "escu", este un Ion. De numai trei octeti.
Ion n-a fost la sedinta. Sau o fi fost? Nu-i asta o problema, improvizeaza gaseste el ceva.

Pe site-ul unde salasuieste "gândul de mâine", Ion a mai gasit improvizatii. Cu succes.
Succesul se vede cel mai bine in comentarii, adica in "user generated content". Aici, sau aici, sau aici. Sau in alte citeva locuri.

In ceea ce priveste detergentul... ramine cum am stabilit. 2.0

Niciun comentariu: