RSS:     

marți, 9 octombrie 2007

A oilor

Zice Nicu aici:
"La sarbatorirea celor 45 de ani PHOENIX, unde intentionam sa invitam lume la o sarbatoare prieteneasca, si nu neaparat la un concert, vom pune în scena un astfel de eveniment, asa-numit unplugged, deci acustic, cu sonoritati noi, interesante, pe care parca le-am cunoaste si nu stim de unde…"
Si mai zice el ceva de "sampanie" si "caviar" si "spargerea ghetii".

Detaliile? Arata cam asa: "Biletele - in numar limitat - (1000 doar!!!!) se vor pune in vanzare in luna octombrie iar preturile vor varia intre 100 Euro in sala si 500 Euro la Loja Oficiala!"

Mi-am facut socoteala: vind cucuruzul ce tocmai l-am strins si-adun vreo 500 de euro. Nu vreau la "Loja Oficiala", iau un bilet de 100 si mai aduc inca patru cu mine.
Dar parca nu-mi suna a "sarbatoare prieteneasca". Aduce mai mult a nunta cu dar.


Niciun comentariu: