RSS:     

vineri, 30 martie 2007

Rabojul afumat 2.0

Uneori statisticile sint necesare. Uneori, unora.
De-un exemplu, in anumite conditii, este important sa se determine care produs dintr-o categorie este cel mai dorit de consumatori. Cel mai cautat, cel mai vindut.
In cazul de fata este vorba de tigari. Stiu ca dauneaza sanatatii (dar ce nu dauneaza sanatatii?), stiu ca scurteaza viata (care oricum e scurta), nu indemn pe nimeni sa se apuce (sau sa se lase) de fumat.
Problema este cum determini care tigari sint cele mai solicitate. Pui cite un supraveghetor la fiecare magazin, vine cumparatorul de tigari, paznicul mai trage o linie pe raboj? Te rogi de fabrici sa-ti spuna cit de mari le sint comenzile primite? Acestea sint metode din timpuri apuse.
Sintem in plin secol 21, avem consultanti, avem inghesuiala la marcheting, avem "creativi", avem "tehnologii" si aplicam metodele 2.0. In zilele noastre cel mai vindut tip de tigari "se desemneaza". Din timp, pentru a evita surprizele.
In Romania, incepind din luna Iulie a anului 2007, cele mai vindute tigari vor fi Marlboro si Kent. Conform dezvaluirilor de aici.

Niciun comentariu: