RSS:     

vineri, 16 martie 2007

Chifteaua 2.0

Nu e chiar o chiftea, i se spune hamburger. Cum ar veni, de pe malurile Hamburgului. Sau de pe acolo, parca asa era... in fine, sa nu ne pierdem in detalii nesemnificative.
Esential este ca "marketingul pune tot mai mult accent pe importanţa continutului generat de catre utilizatori, dezvoltat pe Internet, pe retele sociale, ca de exemplu MySpace, si pe platforma video online YouTube". Citatul este luat de pe site-ul Realitatea TV si este concluzia tulburatoare a faptului ca McDonald's va pune fotografii ale clientilor pe ambalajele produselor vindute.
Cum ar veni, musti din chiftea si in acelasi timp admiri utilizatorul imprimat pe punga cu cartofi prajiti. Sau utilizatoarea. Sau un filmulet incetosat. Sau... Gata, pina aici! E o chestie serioasa!
Junk food social networking 2.0, la punga.

Un comentariu:

pranvera spunea...

Fotografii numai cu clienti slabi, nu? In nici un caz obezi, presupun...
Daca vrei sa te amuzi in plus, fii atent la modul cum se refera toate relatarile astea la "retelele sociale, ca de pilda MySpace". Mira-m-as sa vezi undeva un alt exemplu in afara de MySpace - pentru simplul motiv ca rareori cei ce scriu mai stiu vreunul.