RSS:     

joi, 22 martie 2007

Ca la teatru

Expertul de serviciu ne dezvaluie in Romania libera de astazi cum va arata ziarul viitorului. Ne da si exemple de jurnalism 2.0 aplicat prin alte parti.
Am fost curios si am dat fuga sa vad si eu minunea de "fresh, crowd-powered media". Interesant. Cind am intrat pe revolutionarul site, pe primul loc in lista am gasit articolul intitulat "Am I hot enough?". Sugestiv si suficient de 2.0 pentru a-l mentiona si aici.

Pina la rezolvarea arzatoarei probleme a intilnirilor in stil 2.0 (sau web 2.0) o sa mai treaca putin timp. In care putem profita din plin de oportunitatile locale. Pe stil vechi.
Cum ar fi conferintele de la Teatrul national, Duminica, la ora 11, in sala Atelier. Pentru care exista si un program. Comentariile si nedumeririle non-2.0 imi apartin. Fiind adaugate doar pentru umplutura, rog a se folosi cu moderata parcimonie (sic!).

25 Martie: Romania in Europa si Europa in Romania, Emil Hurezeanu
Pare sa fie o conferinta autobiografica dar de ce este evitat cuvintul "libera"? Din "Europa libera", din "Romania libera".
1 aprilie: Iuda si Maria Magdalena intre damnare si reabilitare, Cristian Badilita
Pe 1 Aprilie?
15 aprilie: Eu si Securitatea mea, Marius Oprea
Fiecare cu Securitatea lui. Asa rezulta din tema.
22 aprilie: Ion Tiriac despre Ion Tiriac, Ion Tiriac
Numele lui Ion Tiriac apare doar de trei ori. E ceva in neregula. Este necesara o reformulare.
29 aprilie: Cum citim literatura scrisa in comunism, Eugen Negrici
A fost sarita prima parte a seriei, cea cu subiectul "Cum citim". Riscant.
6 mai: Femeia si farmecul ei etern. O abordare medicala, Decebal Hudita
Abordarile medicale nu pot fi decit pline de farmec. Usoare injectii si eterne disectii.

Niciun comentariu: