RSS:     

marți, 6 martie 2007

Precizari (herpetologie aplicata)

Documentindu-se despre serpi Iulian Comanescu a ajuns la concluzia ca as fi "un relativ nou-venit in zona de media". Eu ii multumesc pentru aura de prospetime pe care mi-o atribuie si il felicit pentru precautia cu care a adaugat cuvintul "relativ". Prin cele matrici de sirme si retele nu sint chiar nou. Mai noua este includerea acestora in "media", alaturi de nobilele suporturi redefinite ca fiind traditionale.
In schimb Ionut Oprea nu-si asuma nici o raspundere si da vina pe altii. Ceea ce mi se pare a fi de inteles. Privind situatia din perspectiva "relativului".
Ca sa nu existe dubii: nu sint un vinator. Dimpotriva, consider ca biodiversitatea este benefica. Chiar si atunci cind apare sub forma biodiversitatii 2.0.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Păi primele posturi datează din ianuarie, nu? Mă refer la apariţia ta pe bloguri, mai precis pe cele de media. Te-am pus în rss reader, precum vezi, I believe this is the beginning of a beautiful friendship, Louie. Numai să nu fie snakeship, că m-am plictisit şerpi...