RSS:     

miercuri, 28 martie 2007

A Bigger Bang (testul rabdarii)

Regula celor trei click-uri (spun unii ca ar fi chiar doua): numarul maxim de pagini (click pe link-uri) prin care un vizitator al unui site web ar trebui sa treaca pina sa ajunga la ceea ce cauta. Una din regulile de baza ale meseriei de creator de site-uri web. Daca te abati de la ea iti asumi riscul ca vizitatorul sa-ti paraseasca munca indreptindu-se spre alte adrese mai prietenoase.

Regula celor nouazeci si noua de click-uri: numarul minim de pagini prin care este obligat sa treaca amatorul de bilet rezervat la concertul Rolling Stones din 17 Iulie, din Bucuresti. Tandemul Vodafone - Diverta a creat un adevarat test al rabdarii pe care utilizatorul trebuie sa il treaca inainte de... (?). Nu stiu cum se termina, eu nu am reusit sa-l trec, mai am pina la nivelul 2.0.
In schimb, desi nu merit, m-am bucurat de flash-uri sanatoase, muzici, SMS-uri, coduri de acces, validari prin e-mail, sfaturi intelepte si "tehnologii" peste "tehnologii" (de la "Service unavailable" la "Unable to connect").

Site-ul unde ar fi trebuit sa-mi gasesc biletul este www.dol.ro Ca sa vezi! Dol: unitate de masura a durerii. Daca nu ma crezi verifica aici.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da, tot de acolo vine si inDOLenta.