RSS:     

duminică, 10 februarie 2008

Fara autorizatie

În tele-Jurnalul National, gazeta unui anumit gen de nostalgici, gasesc un articol demn (este el demn de ceva!). Amintiri, bârfe, nume care unora înca le mai inspira teama sau, mai rau, respect.

Obisnuinta ma ajuta sa descopar pâna la urma si informatia. Zice acolo: "Apropo, ea a fost facuta ilegal, fara autorizatie de construire. Eu eram arhitectul-sef al Capitalei si nu mi-a cerut nimeni vreo autorizatie, conform legislatiei."

Daca nu aveti rabdare sa cititi tot interviul aflati de aici ca este vorba de acea monstruozitate de beton care apasa Bucurestiul cu milioanele sale de tone de urâtenie, cladirea numita batjocoritor "Casa poporului" sau, mai recent si mai nimerit, "Palatul parlamentului".

Nu am eu mare încredere în foaia care poarta textul dar afirmatia arhitectului mi se pare credibila.

Astept cu nerabdare urmatorul primar care se va bate cu caramida în piept ca el va demola toate constructiile neautorizate din Bucuresti.

Niciun comentariu: