RSS:     

sâmbătă, 9 februarie 2008

Dileme existentiale

N-am de lucru si ma uit la televizor. La stiri.
Morti, raniti, accidente, tragedii, drame la tot pasul. Sfârsitul lumii!

Doar pauza pentru publicitate reuseste sa întrerupa hecatomba.
Rasuflu si eu usurat, am scapat cu viata. Îmi aduc aminte de spusele unuia care încerca sa ma convinga ca publicitatea are rol informativ. Asadar... ma informez.

O voce feminina ma cheama la Bancpost sa-mi fac un credit. Nu-mi trebuie credit dar vocea insista. Doar la Bancpost îmi pot face credit. Aha, informatia este subînteleasa: celelalte banci s-au închis. Totusi, la ce mi-ar folosi acum un credit?

O alta voce feminina ma lamureste: merg cu banii obtinuti la magazinul Real unde pot sa cumpar sosete pentru barbati de bumbac. Doar la Real pot gasi. Sosete sau barbati de bumbac? Nu e prea limpede mesajul.

Unde este magazinul de sosete Real habar nu am. Nu sunt un cumparator pasionat de sosete. Daca fac un credit la Bancpost va trebui sa aflu. Mâine este duminica, pâna luni nu cred sa deschid usa de la banca, mai am sanse sa gasesc si magazinul.

Problema este cu barbatii de bumbac. Pe ei unde îi gasesc? Si, pâna la urma, de ce nu-si cumpara singuri sosetele?

Prea multe necunoscute. E mai simplu pe Internet.

Niciun comentariu: