RSS:     

vineri, 11 ianuarie 2008

Românii

Nu stiu altii cum sunt, dar eu, când o aud pe "stirista" protevista ca începe sa povesteasca despre "românii care au facut" sau despre "românii care au dres", am o tendinta ciudata de a da fuga sa-mi recitesc certificatul de nastere.

De când "românii" acestia au navalit si pe la emisiunile de stiri ale celorlalte posturi de televiziune traiesc cu teama permanenta de a nu fi devenit vreun venetic de afro-malgas. Oricare ar fi stirea cu "românii" nu reusesc sa intru în categorie si pace.

Ieri am dat peste aceiasi "români" si într-un ziar (România libera - desigur! - de Joi, 10 Ianuarie 2008, pagina 17; fara link). Scria acolo: "Românii încep anul cu dorinta schimbarii locului de munca, este concluzia la care a ajuns Neogen, în urma primului sondaj de opinie din 2008."
Fiind ziar tiparit si având niste centimetri patrati de umplut cu text, autorul anonim s-a simtit obligat sa mai adauge si alte detalii. Norocul meu!
Asa am aflat ca "românii" sunt de fapt o parte dintre vizitatorii unui site de web (bestjobs.ro), cei care, din motive doar de ei stiute, au consimtit sa raspunda unui chestionar. Eu n-am vizitat site-ul si (doar un hazard de întâmplare!) nici n-am raspuns la chestionar. E clar, o noua confirmare, sunt banuitul barbarez afro-malgas.

Ceea ce mi se pare insa mai trist este numarul total al "românilor". Doar 701 (aceeasi sursa).
Vai si amar de sufletul si natia lor! Asa se întâmpla când e sa se aleaga praful.

Niciun comentariu: