RSS:     

duminică, 27 ianuarie 2008

Ce-i în gusa?

Aflu din diverse surse ca a aparut deja un candidat la Primaria Bucurestiului. Unul numit Cosmin Gusa.

Aici i-am aflat si adresa site-ului. Cel la care am gasit URL-ul este suparat pe CMS-ul folosit. Zice ca ar fi urât si anti-SEO. Poate ca asa arata si Bucurestiul. O fi vreo chestie subliminala destinata alegatorului mai plapând.

Pe mine ma intereseaza mai mult candidatul. Ma doare zilnic Bucurestiul real, virtualul mai poate astepta.

Nu stiu cine este Cosmin Gusa, încerc sa aflu.

Si aflu ca domnia sa va face marele sacrificiu de a renunta la câstigarea alegerilor pentru postul de presedinte al României din 2008 si la alegerile pentru postul de presedinte mondial din... nu stiu când vor fi, caut mai târziu, deoarece va fi ales primar al capitalei exact în acest an.
Ma întreb daca eu, alegator amarât, mai am vreun rol în comedia asta.

Pentru eventualitatea ca voi fi totusi chemat la vot, continui documentarea. Ma asteptam sa gasesc pe site o lista cu realizarile anterioare ale domnului Gusa care sa îl recomande pentru postul de primar. Ceva de genul "m-am nascut la Câmpia Turzii, ma cunosc toti de acolo drept om serios si priceput, din aceasta cauza m-au ales primar; în ultimii patru, hai opt, ani am facut din orasul natal o minune urbanistica europeana, nu mai am ce face acolo, vin la Bucuresti sa va luminez si pe voi". M-as fi bucurat sa fie asa, mi-as fi zis ca avem si noi, bucurestenii, o data noroc. N-a fost sa fie.
M-am tot uitat pe site, am vazut ca este sustinut de o "organizatie" si de nici o "personalitate", am citit si-un banc vechi si prost. Povestea cu "reformarea clasei politice" am mai auzit-o de prea multe ori, deja m-am plictisit de ea.

Pâna la urma am renuntat. Domnul Gusa afirma raspicat "voi fi primar al Bucurestiului din iunie 2008", restul e pierdere de vreme.

Niciun comentariu: