RSS:     

miercuri, 23 ianuarie 2008

Respect-ING

Citesc astazi pe un blog despre niste coincidente. Aici si aici.

O fi, n-o fi? Are importanta? Obiceiul (prost) este prezent în mass-media traditionala unde i se spune uneori, delicat, "publicitate mascata".
Ca orice virus, el se raspândeste. Viral 2.0? Sanatate!

Nici nu i-as fi acordat vreo atentie daca nu ar fi implicat o institutie bancara ce mi-a facut de curând, de foarte curând, o mare onoare. Mi-a scris ING-ul. Scrisoare adresata personal. In plic era o hârtie datata 11.01.2008. Plicul l-am primit pe 21.01.2008. Termenul era pe 31.01.2008. Din 10 în 10 zile. Asa e la ING. Norocul meu ca am fost prin preajma.

Astazi am dat curs "invitatiei". Câteva întrebari banale (si indiscrete): sunteti casatorit?, aveti copii?, folositi e-mail-ul? Exceptând deranjul deplasarii, nimic suparator.

Si totusi: de ce era nevoie de amenintarea cu "restrictionarea accesului la conturi"?
Pâna la urma ai cui sunt banii din conturi? Ai bancii sau ai mei?
"Cu stima", mâine voi mai avea oare acces la ei?

Un comentariu:

femeia simpla spunea...

multumesc de link. ca asa am descoperit blogul asta :)