RSS:     

luni, 12 mai 2008

Aritmetica lui Bank


"Azi la ING un leu de pui / Mâine el va scoate pui."

Closca originala nu era ING, era CEC. CEC-ul de astazi nu mai este anonima Casa de Economii si Consemnatiuni de ieri.
Acum a primit si nume de botez. De la nasul Bank. CEC-ul de astazi se numeste Casa de Economii si Consemnatiuni Bank.
Nu e banc.

ING este o closca mai mare si mai grijulie cu puii. Cu puii sai, bineînteles.
ING îmi trimite din când în când scrisorele. Extrasele de mai jos sunt din ultima scrisoare primita.

Adica eu pun 15000 si ING pune si el 300. 300 ar fi doua procente (sau, pentru eruditi, "puncte procentuale") din 15000. Asa spune aritmetica mea.
Dupa aritmetica departamentului de marketing al bancii rezulta nici mai mult nici mai putin decât 67 de procente. 67% din 15000 fac, dupa aritmetica mea simpla, 10050. Lei.

Ca sa ma încurce putin mi se transmite ca este vorba de dobânda "pe an". Eu pot sa am rabdare un an.
Poate, pâna atunci, Madalina Cazamir, Brand Manager ING, îmi dezvaluie si mie secretele aritmeticii nasului Bank. Si, eventual, cine suporta diferenta.

Niciun comentariu: