Despre salubritate, hoinarind pe web, intr-o zi ploioasa
Am mai scris pe aici despre diversele barbarisme "in trend". Cuvinte folosite anapoda din dorinta de a epata, din ignoranta sau din cine stie ce alte motive. Vezi "industrie", "locatie" sau "ecologizare". Ele au si un merit: ne dau rapid si direct informatii despre persoana care le foloseste.
Alta categorie o constituie ciripitura "de specialitate". Folosita, de regula, de cei care se pozitioneaza "in industrie" cu, probabil, scopul de a impresiona un auditoriu ceva mai plapind (pina la lacrimi sau macar in hohote!). Altfel as putea banui... o saracie, ceea ce nu ar fi tocmai frumos. Si de aici ni se dau niste informatii.
Mi-am reamintit de toate acestea, ceva mai devreme, hoinarind prin cel web. Si gasind un exemplu. Scurt si... la obiect.
Citatul: "Luna trecuta am fost speaker la un event de retail. Unul dintre speakerii din panelul meu a pus o intrebare simpla: “Cati din cei din sala gasesc placere in a scrie rapoarte?” "
Am gasit "speaker"-ul aici. Din pacate n-am ajuns la lacrimi, mai este de lucrat pina la perfectiune. (Sint pe acolo si niste alte "ilustratii", dar nu mai insist. Mi-e teama ca "povestitorul" o sa traga concluzia ca am ceva de impartit cu el. S-a mai intimplat. N-am.)
Tot in hoinareala de astazi pe web am mai gasit si o fotografie recenta, facuta in buricul tirgului. Din imagine am dedus ca vandalii aruncatori de chistoace au murdarit si zidurile orasului. Prolifici, dumnealor. Si inca nesalubrizati.
Despre gunoiul asa-zis electoral manifestat in Internet-ul botezat "2.0"... cu alta ocazie, daca se va ivi. "User generated content"-ul nu piere de azi pe miine. Mai este timp. Acum ploua.
Alta categorie o constituie ciripitura "de specialitate". Folosita, de regula, de cei care se pozitioneaza "in industrie" cu, probabil, scopul de a impresiona un auditoriu ceva mai plapind (pina la lacrimi sau macar in hohote!). Altfel as putea banui... o saracie, ceea ce nu ar fi tocmai frumos. Si de aici ni se dau niste informatii.
Mi-am reamintit de toate acestea, ceva mai devreme, hoinarind prin cel web. Si gasind un exemplu. Scurt si... la obiect.
Citatul: "Luna trecuta am fost speaker la un event de retail. Unul dintre speakerii din panelul meu a pus o intrebare simpla: “Cati din cei din sala gasesc placere in a scrie rapoarte?” "
Am gasit "speaker"-ul aici. Din pacate n-am ajuns la lacrimi, mai este de lucrat pina la perfectiune. (Sint pe acolo si niste alte "ilustratii", dar nu mai insist. Mi-e teama ca "povestitorul" o sa traga concluzia ca am ceva de impartit cu el. S-a mai intimplat. N-am.)
Tot in hoinareala de astazi pe web am mai gasit si o fotografie recenta, facuta in buricul tirgului. Din imagine am dedus ca vandalii aruncatori de chistoace au murdarit si zidurile orasului. Prolifici, dumnealor. Si inca nesalubrizati.
Despre gunoiul asa-zis electoral manifestat in Internet-ul botezat "2.0"... cu alta ocazie, daca se va ivi. "User generated content"-ul nu piere de azi pe miine. Mai este timp. Acum ploua.
Un comentariu:
Da, cred ca ai dreptate ( oarecum). In cateva prezentari am inceput prin a-mi cere scuze pentru rom-engleza folosita.
Destul cu scuzele. Este poate un nou slang al marketerilor ( da, un nou cuvant) si cred ca el exprima cel mai bine conceptele utilizate. Daca tinem cont de faptul ca ele au fost definite si enuntate in limba engleza cred ca avem si explicatia.
Si nu, nu ma supar atat de repede :)
Trimiteți un comentariu