RSS:     

sâmbătă, 27 ianuarie 2007

Script 2.0

Un site interesant, la nasterea caruia am fost si eu martor, este Fotomagazin. Pe vremea cind acesta a fost "inventat" conceptul de 2.0 nu era atit de "trendy". Marchetingii nu aflasera, site-urile web se nasteau simplu, natural, nu se auto-considerau revolutii. Mai trec si acum din cind in cind pe acolo. In postura unui consumator de imagine, artistul fotograf din mine e constient ca nu exista.
Astazi am gasit acolo o insemnare la care degetele-mi de pe taste au dat buzna sa puna un comentariu (nu-l cautati, nu a aparut; nici nu merita). Completez datele cerute si... eroare: "Introduceti numele intreg". Scrisesem "Frobenius 2.0". Din familia "2.0", prenume: "Frobenius". Sterg "Frobenius", las doar numele de familie. La fel. Pun doar prenumele, poti sa stii? Acelasi raspuns: "Introduceti numele intreg". Am o strafulgerare 2.0 si scriu "Frobenius Intreg". Varianta acceptata!
Intrebare: daca este nume atunci nu ar fi trebuit sa fie scris cu litera mare la inceput de cuvint?

Niciun comentariu: