RSS:     

miercuri, 31 ianuarie 2007

Gates la Bucuresti

Astazi, in buricul tirgului, pe bulevardul Magheru, prin dreptul Teatrului national, de sirmele care unesc tot ce este stilp prin oras atirnau niste buline mari de pinza cu... emblema binecunoscuta a sistemelor Microsoft Windows. Mi-am amintit de anuntata vizita a lui Bill Gates la Bucuresti si, simultan, m-am intrebat cam cit costa amplasarea unui astfel de insemn publicitar in zona cea mai circulata din oras. Nu, nu am fost nici macar o clipa ingrijorat pentru starea finantelor gigantului Microsoft. Intrebarea era din punctul de vedere al unui om obisnuit. Am abandonat si mi-am vazut de treburi fara a afla cit reusise sa incaseze Primaria de pe urma... pavoazarii.
Citesc acum pe HotNews.ro: "In cinstea unui asa oaspete de seama, autoritatile din Bucuresti au inlocuit pe bulevardul Magherul steguletele UE cu logo-ul Microsoft Windows." Asa sa fie?
Daca asa stau lucrurile atunci exista cineva care ar trebui sa aiba macar un sentiment de jena, daca nu o durere acerba la coloana vertebrala. Si nu ma refer la site-ul care l-a articulat pe raposatul Magheru, ci la altcineva, cel care ne-a "articulat" pe toti.

Niciun comentariu: